Si Curvy Yang Sexy


Saya adalah seorang wanita yang mempunyai curve. Yes, curvy I am and I’m proud of it. I dilahirkan di dalam komuniti dimana curve sama taraf dengan gemuk. In fact, chubby pun dikira gemuk. I don’t see any kegemukan in there. I feel sexy yeah!(clearing throat) However, that is not my point. I just nak focus pada women out there yang berbadan curvy. Being curvy is not a sin. God made us this way and it is indeed beautiful. Persetankan orang2 yang mengomen body anda tak cantik. I tak cakap kurus itu tak cantik. I just nak women yang berbadan curvy out there to feel good with themselves. I ambik contoh artis la k sebab semua orang kenal. Let see siapa yang curvy. Aha!
Kim Kardashian everybody. Kim once said that she hates her figure and all. Tapi, she started to accept her figure slowly dan mengatakan bahawa sebenarnya lelaki suka dengan perempuan yang mempunyai figure seperti dia ni but because of peer pressure, they are shy to admit it. Curvy women also should celebrate who they are and remember that living happy inside your body makes you a beautiful person too. 
Oh yes of course Beyonce Knowles. She says that she was not born thin and she says that she loves her curve because it makes her feel like a real woman.
 And I love, love, love Jennifer Lopez. Dulu I tak suka sangat dengan JLo coz I think her music sucks..hehe..Tapi, after dia dah ada anak her body nampak lagi sexy and cantik. I rasa kalau I kahwin and ada anak, body I lagi cantik kot..wah..hak3!

 See, curvy is sexy, sexy is curvy. Kalau kita tengok dalam website yahoo! part ‘who wore it better’. Rata2 orang ramai vote woman yang mempunyai extra meat la konon2 and curvy sebab dress yang dipakai nampak cantik je kat badan. Komen2 yang diberikan juga kadang2 buat I rasa lebih yakin dengan diri I sendiri. Kadang2 I suka sangat2 bila bf I puji itu ini sebab he knows me inside and outside. Dia lebih suka I ada curve daripada kurus tak ada meat. So kepada curvy di luar sana. Don't ever feel bad about yourself. Be confident. We are beautiful and sexy!

Pics: Courtesy of Google


 

1 comments:

Mademoiselle Deva said...

I agree curvy is sexy! very sexy!!!

 

Template by Best Web Hosting